szkola@weglowka.pl.

12 373 90 90

Wycieczka do Krakowa

21 kwietnia 2022r. byliśmy na klasowej wycieczce do Krakowa. Spod szkoły pojechaliśmy busem, podróż przebiegła w wesołej atmosferze. Po dotarciu do Krakowa przeszliśmy na Rynek, gdzie kupiliśmy pamiątki i zrobiliśmy sobie zdjęcia. Wstąpiliśmy również do Kościoła Mariackiego, na krótką modlitwę. Następnie zwiedzaliśmy Podziemia Rynku. Pani przewodniczka bardzo ciekawie opowiadała historie związane z Krakowem. Jedna rzecz bardzo nam się podobała, jak pani opowiadała , że śmieci w Krakowie ludzie wyrzucali na ulice, następnie zasypywane były ziemią i przez to poziom rynku się podnosił. Po wyjściu z muzeum w podziemiach nie mogło się obyć oczywiście bez posiłku w jednej ze znanych sieciowych restauracji. Kolejnym punktem naszej wycieczki był Ogród Botaniczny, po którym również oprowadzała nas pani przewodnik. Zobaczyliśmy tam bardzo dużo różnorodnych roślin i pięknych kwiatów, których nigdy wcześniej nie widzieliśmy. Największe wrażenie na nas zrobiła roślina o nazwie monstera. W drodze powrotnej nasza wychowawczyni zrobiła quiz dotyczący roślin poznanych w Ogrodzie Botanicznym.
Wycieczka była bardzo udana, wszyscy świetnie się bawili, z niecierpliwością czekamy na kolejne klasowe wyjazdy.